FINFINT


Bedövningssalva
Nästan alla i klassen valde att göra läppara! Jag är som sagt sjukt nålrädd så jag vågade inte.
Nu är det inga Linda rosing läppar som gjordes utan det fylldes bara ut lite här och där och det blev supersnyggt!
Alla som är anti restylane, juvederm osv borde gå och kolla när det görs en behandling. Det blir verkligen jätte fint:)


Det var väldigt många nålstick som gjordes och nålen var inte kort! Men alla som gjorde sa att det såg värre ut än vad det kändes.

Alla var så duktiga där! Vi fick även träffa en plastikkirurg som bla visade före och efter bilder och hon var grym. Men det kanske inte är så konstigt när man går så pass många års utbildning och älskar det man gör? Jag tror hon hade gått drygt 10 år!

Här är det nog den varmaste dagen i år så jag fick springa hem direkt och duscha. Nu ska jag hoppa i några andra kläder och gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback