DAGEN FÖRE

Jag åkte ut till Camilla direkt efter frukost imorse och pluggade fram tills eftermiddagen med en paus för att åka iväg till systemet och handla lite inför tisdagen.
Idag har det gått rätt trögt, det känns som att allt som jag har lärt mig har flygit iväg från huvudet.. Fan jag är nervös inför morgondagen.

Jag har knappt läst något på allt annat som behövs läsas för jag har lagt all min energi på morgondagens prov. Vi skriver ju teorin imorgon på 100 frågor och sedan måndag & tisdag kör vi praktsikt.
Jag tog en promenad när jag kom hem från Sollentuna så nu ska jag samla lite ny energi och läsa på ingredienser, wohoo...


Sista gången jag fick promenera i solen här! Det finns faktiskt riktigt fina gång/löpvägar runt om Kista, synd bara att jag inte hittade dem när jag flyttade hit förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback