DAG 1

Idag har jag jobbat mitt första pass hos Tina! Jag var inte inbokat på något förens sista timman men tog endå 2 andra behandlingar och guuuud så kul det är:) Dock är det svårt när det är helt nya produkter och man inte kan de. 
Jag har iallafall fått 3 tjocka böcker med alla olika produkter i olika märken som jag ska börja läsa på under ledigheten + att det blir lite produktkurser till hösten.

Det var så jäkla underbart när jag cyklade från Domsjö imorse och kom fram nere vid hamnen med solen över vattnet:) Jag är så såld på havet, eller vatten överhuvudtaget.
Jag var ju och kikade på lägenheten idag också, det gick jäklarna fort för jag tyckte det var lite obehagligt där. Alltså, inte själva lägenheten utan personen som bodde där. Men det var jätte bra planlösnig! Jag var rädd att dom 74 kvm skulle vara uppdelat helt knasigt men alla rummen var lagom stora.
Köksfönstret och vardagsrummet med balkong låg med utsikt mot vattet, kanoners:) Nu vill jag flytta in!

Nej nu ska jag hoppa ner i sägen och sova, det är ju en dag imorgon också!


Kommentarer
Postat av: johanna

Åh du kommer trivas så bra! Verkar ju alldeles perfekt för dig vännen :)

2011-06-28 @ 15:36:36
URL: http://johannafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback