CIDESCO PLUGG


Vi har haft 3 personer på besök idag. Först SHR, sen blomdahl och sist något rekryteringsföretag som "hyrde ut" hudterapeuter.
Blomdahls kursen ska jag gå senare när jag får tid, vi fick dessutom 500:- rabatt på deras kurs för öron och näshåltagning. Jag vill gå den bara för att jag har möjligheten. Jag kommer ju att öppna eget i framtiden och man får samla på sig alla småkurser som man har möjlighet till att göra fram tills dess.

Hon som var där och pratade för blomdahls skulle iallafall komma upp till Övik och lämna material till mig:) (+ ta om mitt hål i naveln som har stötts bort av kroppen, jag har pyttelite hud kvar haha).


Vi slutade vid klockan 15 och då satte jag och Camilla oss i ett klassrum med naturgodis och pluggade cidesco i 3 timmar. Jag är riktigt nöjd över hur mycket vi lyckades läsa och hur mycket vi faktiskt kan. Vi är lediga imorgon för att vi ska kunna plugga inför cidesco så Camilla kommer hit efter lunch och vi sak fortsätta läsa då.

Nu ska jag göra middag och gå ut på en promenad! Förkylningen håller i sig och jag låter värre idag men jag måste ut och ta luft + rensa skallen från all anatomi.


Kommentarer
Postat av: test

test

2011-06-16 @ 10:16:22
URL: http://sundqvistsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback