ANDRA DAGEN

Min andra dag är över och det har gått kanoners. Jag har bestämt mig för att jag ska börja med att lära mig Exuviance utantill! Det känns mest rätt och är roligast;) 
Sen får de andra märkerna komma med tiden.

Tina kom och hämtade mig imorse här i Domsjö och vi satte igång sen vid klockan 9. Vid 18 fick jag skjus hem och var hemma här strax efter 18, himla skönt:) Men imorgon ska jag cykla igen, det är ju skitbra träning!
Min bil (Ja niklas, jag vet att det är din) får så fint stå här på parkeringen och kommer inte att få flytta sig så många meter förens jag åker hem på fredag, det känns onödigt att köra in till stan när jag faktiskt kan cykla.

Nu har jag bara 3 dagar kvar tills jag åker hem på semester! Det blir ett himla körande då jag åker till Sundsvall och Ikea på Lördag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vi kan ju hjälpas åt att köra om du blir less! :)

2011-06-28 @ 22:36:27
Postat av: sara

vad braa:)

2011-06-29 @ 22:03:49
URL: http://sundqvistsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback