1/3

Då var dagen här! Jag är jätte nervös men jag kan inte kan göra det bättre än mitt bästa. Jag hoppas bara att det räcker.
Jag ska bara försöka ta det lungt och försöka tänka steget längre, när jag har fel på någon fråga så brukar det oftast vara slarvfel.. Sånt känns jävligt onödigt idag!

Igår gick jag och lade mig runt 10 och vid 12 vaknade jag utav att det smällde sjukt högt. Jag blev jätte rädd och fattade ingenting. Jag tror det var raketer som dom smällde precis utanför, varför vet jag inte men jag kunde inte komma på något annat som kunde smälla så högt och så ofta.

Jag ska göra iordning en dunderfrukost och sen ska jag åka in till skolan för att strycka mina salongskläder som vi ska ha på oss under skrivningen. Håll tummar och tår:)


Stramt hår och läppstift (bM sassy). I vanliga fall använder jag inte läppstift men då vår examinator är irländska så är det ett sort + att ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback