SÖNDAG

Här har det varit uppehåll i några dagar!
I fredags gick jag ju ut på stråket med Anneli, Angelica och Markus (Angelicas sambo) och hade skitkul. Jag åkte hem vid 1 (?) tiden och sov i Lit hos Hanna och Joel. Dagen efter blev vi vckt runt 10 tiden då allihopa skulle iväg till Flykälen och kolla på traktorer, pigg som jag var följde jag med och var vi hela dagen.

Igårkväll åkte vi in till stan till Niclas och hälsade på en stund och var chafför till stråket. Vi åkte hem runt 10-11 när det värsta åskvädret kom. Idag har vi varit i Fjäl och hälsat på samt packat ihop vårat bioljud som har stått där under våren. Nu är det nära, en vecka kvar!

Leas lekrum är klart och ska städas ur innan alla saker ska in så jag ska dra fram dammsugaren nu och sen väntas en springtur om det inte börjar att ösa ner regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback