1MIL

Jag och Niklas åkte till pappa för att hjälpa honom med datorn och telefonerna som gick sönder i lördags när blixten slog ned (den slår väldigt ofta ner där och datorn och telefonerna går alltid sönder men han lär sig aldrig att dra ur). Medans Niklas felsökte allt så fixade jag till datorn (typ tryckte igång den haha) som jag köpte till honom i går och vi blev där i över 1 timma.

När jag kom hem till mamma igen gick jag ut och sprang 5 km och sen körde jag och mamma en sträcka på 6 km med en monsterbacke på 1km, en som som gör att man nästan kräks/svimmar.. Imorgon kommer jag att ha träningsvärk, jag lovar!


Chippen snodde Leas saccosäck som ligger inne på hennes lekrum och såhär skönt tyckte han att det var haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback