VÅRKÄNSLOR


Godmorgon
Jag vaknade av att våran minsta katt började slicka mig i ansiktet. Jag tycker det gör så ont med henne sträva tunga så jag vaknade på engång.. På nätterna kan hon också börja göra det och Niklas har vaknat flera gånger att jag har (i sömnen) slängt iväg armen mot henne så att hon har åkt iväg, inte snällt!.
Idag ska jag plugga och förhoppningsvis kommer jag ut på en sprintur. Jag frös från att vi kom hem igår så jag gick inte ut något mer.


Jag läste något om vårkänslor till veckan i Aftonbladet, jag hoppas det stämmer!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja det går så himla fort.Hur trivs du i stor stan annars då? Förut ville jag jätte gärna flytta ner till stockholm, fast nu tvekar jag ;) Jag blir nog kvar i Umeå som det ser ut just nu. Jag trivs så bra här, och jag vet ju som sagt inte vad jag vill göra förutom att jobba :)

2011-01-30 @ 10:45:14
URL: http://mathildastrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback