TRÖTT

Det har varit en hel del behandlingar idag och jag är dödstrött. Efter salongen lottade Lena ut en varsin sak från salongen för att vi hade varit så duktig idag:)
Jag fick en cellulitspray från decleor som vi använder i inpackningarna jag är dock inte i behov av den så det får bli en present till någon.

När jag kom utanför stod Niklas och väntade på mig. Att en sån liten sak kan göra mig så glad! Jag brukar alltid vara trött men idag var det extremt så det var verkligen uppskattat att få åka bil hem istället för att åka tunnelbana med massa människor som pratar i telefon.
Vi har precis gjort klart middagen kyckling med paprikasås och ris, himla enkelt:)

NU ska jag lägga mig i soffan med tallriken på magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback