NAPRAPAT


Idag klev vi upp strax efter 8 och åkte in till naprapatvärkstan. Jag har tjatat ganska mycket på att Niklas ska åka och kolla sin nacke då dom inte gjorde något hos sjukgymnasten. Han har haft jätte mycket problem och har ont i huvudet så gott som varje dag. Jag fick följa med in och kolla när han fick bl a. akupunktur (jag som är dörädd för nålar fick en i handen!!!).

Hon som behandlade Niklas var jätte trevlig och duktig! Efter besöktet kunde Niklas vrida huvudet normalt igen:) Så han har bokat in en ny tid om några veckor! Jag hoppas verkligen att det hjälper.


Sen tog vi en promenad från Hornstull till centrum i det gåra och trista vädret. När vi kom hem till Kista sen var det sol och blå himmel;o Så jag ska ta en springtur efter att jag har pluggat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback