MÅNDAG 31/1

Godmorgon
Då var det dags att ta nya tag inför en ny vecka. Vi börjar med salong idag och imorgon och sen har vi lektioner resten av veckan:)
Igår pluggade jag en hel del och det känns så himla skönt för nu kan jag ta det lite lugnare i veckan. Det är helt galet, vi har inga prov den här veckan heller!
Men vi har istället 3 större prov inplanerade från och med nästa vecka. Vi ska ju lära oss bla kroppens muskler med funktion, ursprung och fäste, hela decleors serie med funktioner + att börja lära oss 2 aktiva ingridienser i varje produkt.. Så bara för att jag är provfri så är jag inte ledig, lite synd:)

Lillebror var och firade 150 dagars i helgen och vi har ungefär lika långt kvar. Jag går ungefär en vecka längre än honom så jag kan hålla räkningen med årets studenter;) Förra året gick det snuskigt snabbt från att vi firade 100 dagars så det kommer förmodligen att gå lika snabbt fram till våran examen.
Nu ska jag kila iväg till centralen och möta upp Camilla!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det låter bra :) Ja känslan av att inte bara kunna ta en buss hem för mig känns lite jobbigt. Är ju så familjekär av mig :)Men har du nått jobb på gång nu när du är klar eller ska du vänta och se?

2011-01-31 @ 10:48:02
URL: http://mathildastrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback