LEDIG DAG

Godmorgon
Hur underbart var det inte att få sova vidare när hjärtat åkte på jobbet? Igår somnade vi redan klockan 10 och jag sov till 9 imorse och det behövdes verkligen.
Jag har precis varit ner i tvättstugan och ska snart göra mig iordning för en springtur i solen:) Vi har bokat bord på en resturang inne i stan ikväll så när Niklas har slutat jobba ska vi åka dit.

Igår när Niklas skulle åka och köpa tröjan åt mig så blev han stoppad på en 30 väg för att han körde 6 km över = 2000:-! Det fula var att just igår skrev jag till honom när jag satt på tunnelbanan in till skolan att han skulle ta det lungt i trafiken.

Nu ska jag kila ner i tvättstugan (jag har fått 5 maskiner idag så det går snabbt;) och sen ska jag byta om till löparkl'der.


Kommentarer
Postat av: mathilda

Hej sara! :) Det går bra för mig i Umeå, jag trivs jätte bra. Hur går det för dig? När blir du klar? Kram!

2011-01-28 @ 10:20:35
URL: http://mathildastrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback