GALNINGAR


Jag skulle gå till Ica för att handla och då måste jag gå igenom gallerian. När jag kommer in för första dörren (det är 2 dörrar med några meters mellanrum) så springer först 2 killar rakt in i mig och sedan en 3é. Jag fattar ingenting och fattade ännu mindre när dom inte bad om förlåtelse. Jag trodde att dom höll på att missa tbanan som ligger 50 meter bort eller något? Men dom hade typ 4 par jeans var i famnen och några sekunder efter så kom det ett butiksbiträde i fullfart.

Jag önskar att jag hade gått några cm mer ått höger för då hade alla ramlat och butiksbiträdet hade kunnat ta dom! Eller åtminstonde få tillbaka jeansen.. Jag förstår inte riktigt grejen med att stjäla? Är det för spänningen eller är det för att man inte har råd med kläder/mat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback