26/1

Det blev ingen sprintur igår. Jag stod och velade fram och tillbaka i en evighet och insåg att jag faktiskt inte orkade + att klockan var för mycket. Jag tog en dusch istället och somnade på en gång.

Idag ska en ny klass ut i salongen och vi ska visa dem allt precis som dklassen gjorde när vi började i salongen. Jag fick se mitt schema igår och det var bara bra behandlingar:) Vi ska göra visst många antal av varje behandling så igår fick vi skriva upp sånt som vi inte haft så mycket utav så receptionen kunde göra schemat efter det, så idag får jag bl a. en spa pedikyr & ansiktsbehandling.

Idag blir det lika sent igen men jag kan trösta mig med att imorgon är sista dagen på den här veckan! 3 dagar i salong är ganska jobbigt när man måste plugga på kvällarna. Hade jag inte behövt plugga när jag kom hem så hade det varit en helt annan sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback