UPPMÄRKSAMHET

Godmorgon


Imorse vaknade jag utav att lillen ville ha uppmärksamhet.. Hon gosar och slickar på armen och ansiktet tills man blir förbannad och slänger sig under täcket. Sen inser man att man inte kan andas under täcket och kliver upp istället, då blir hon glad och springer efter in på toaletten och upp i handfatet och skriker tills någon av oss slår på vattenkranen så hon kan dricka vatten där? Eller så slår hon till något med tassen så att det ramlar ner på glvet..

Vi har appataturm idag och jag sitter här och funderar om jag ska orka slänga på lite mascara så att jag ser lite vaken ut? Jag kom just på -det är ju FREDAG! NU blev jag lite piggare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback