TEORIDAG

Godmorgon
Jag somnade vid 9 igår så jag vaknade innan klockan ringde, det var riktigt skönt! Jag behövde några extra timmar.
Idag har vi mikrobiologi och 1a hjälpen och förmodligen så går vi till 3-4 någongång. Vi skulle bara få en hemtenta på mikrobiologin och inte något prov och det uppskattas verkligen. Det känns som att vi har alldeles för mycket prov nu och framöver. Jag kan trösta mig med att det är bara några få månader kvar nu. Vi har vår sista salongsdag den 2 Maj när vi kommer tillbaka från påsklovet och det är inte alls så långt borta. Efter sista salongsdagen kommer tiden bara att rusa iväg.

Idag blir vi dessutom avgångsklass eftersom att D klassen gör sin sista del av examen idag! Grattis!! Det känns lite galet för vi har haft 3 cidesco städ sen vi började och när vi har nästa så är det för oss som vi faktiskt ska städa;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback