SÖNDAG

Godmorgon
Igårkväll pluggade jag ursprung och fäste på kroppens muskler tills dom fastnade! Provet är på fredag så jag hinner läsa igenom en hel del innan dess.
Jag har bestämt mig för att gå upp i Decleor även fast det är mer än dubbelt så mycket ingredienser att lära sig, men det ska nog gå. En liten utmaning helt enkelt.
MD är lätt och har mindre produkter men jag känner mig säkrare på Decleor. Igår började jag läsa på aktiva ingredienser och ska fortsätta idag.

Camilla kommer till kista vid 12 och då ska vi sätta oss på ett cafe och skriva klart ett mindre arbere tills nästa vecka. Vid 16 ska jag iväg på ett spinningpass och träna bort träningsvärken.

Nej dags för frukost innan jag ska springa ner i tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback