MASSAGE

Jag har avklarat ett spinningpass med en galen ledare, galen men bra! Mitt i passet skulle vi köra armhävningar och det var något nytt för mig. Under dom åren jag har gått på spinning så har jag aldrig haft med armhävningar? Jag tryckte i mig lite godis innan jag gick iväg så jag hade massor av energi haha och när jag kom hem hade Niklas gjort tacos.

Jag har också hunnit med att baka sen jag kom hem men innan brödet åker in i ugnen så måste jag göra en helkroppsmassage på Niklas. Jag har rep på torsdag så jag måste köra åtminstonde en gång innan dess. Niklas sa inte nej till en timmas massage iallafall;)


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: tack så jättemycket :)

2011-02-27 @ 20:32:25
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback