HEM

Det blev en riktigt kort dag! Vi körde igenom 1a hjälpen och sen fick vi hemtentan i mikrobiologi som ska vara klar om 2 veckor så jag ska sätta mig med den nu så att jag inte glömmer bort den..
Jag behövde verkligen en sån här dag för det är massor av plugg som behövs göras så jag ska sätta igång med det nu.

Det är många som frågar - Hur trivs du i sthlm?
Jag trivs jätte bra, varför skulle jag inte göra det? Ibland låter det som att Stockholm är ett annat land! Jag pluggar till något som jag har velat bli sen jag gick i högstadiet, jag trivs i skolan, jag har en helt okej lägenhet och jag har haft turen att få Niklas med mig. Jag bodde ett halvår helt själv och det gick hur bra som hellst, jag hade inte velat gjort det någon annanstans än HÄR.
Det är så många som tycker illa om sthlm och säger att de aldrig skulle kunna bo här, men har ni testat?
Jag trivs jätte bra här men ser fram emot att få "starta vårat liv" på riktigt med jobb osv. Vi kommer förmodligen inte att stanna kvar här efter att jag har slutat skolan men vi vet inte, vem vet egentligen?

Österåsen kommer alltid att vara hem för mig, det är är jag spenderar större delen av min ledighet, men jag ser även Kista som ett hem för mig.
Det är här jag har Niklas och det betyder hem för mig.


Kommentarer
Postat av: Anette

Ni är så söta...

fast för mig får ni gärna bo närmare... ledsen att jag missade dig i lördags... =( massor av kramar/Anette

2011-02-22 @ 13:55:16
Postat av: Sara

Jag håller tummarna för att det blir närmare:)Jag vill mot norrland igen:D



Vi mötte dig påväg in till stan. Jag håller på att övertala Niklas om att åka hem i Mars så vi får träffas då:)

kramar

2011-02-22 @ 14:46:00
URL: http://sarasundqvist.blogg.se/
Postat av: johanna

fint skrivet vännen! <3

2011-02-22 @ 18:44:15
URL: http://johannafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback