23/2

Att vakna med träningsvärk är underbart! Jag längtar redan tills i helgen;)

Idag har vi salong så jag kommer att komma hem runt 7 tiden. Vi har snart gjort 30 salongsdagar och sammanlagt kommer vi att göra 49 st! Det är inte så jätte långt borta.
Eftersom att D klassen tog sin examen igår så innebär det att vi är faktiskt avgångsklass och de som det börjar att dra ihop sig för;o Vi börjar snart med rep och det känns som att jag har jätte mycket kvar att lära mig! Till examen ska vi välja en serie (MD eller Decleor) att gå upp i, den serien använder vi sedan när vi gör examen i ab och vi ska lära oss två aktiva ingridienser i varje produkt. Jag har lite sådär småpanik över att jag inte har pluggat in några ingridienser alls..
Det kanske är lite tur att jag inte har bokat någon hemresa.. Även fast jag vill hem så behöver jag stanna och plugga så mycket som jag hinner!

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, anmäl dig gärna till dagens blogg tävling, bara att följa reglerna så har du en chans att vinna.

Förlåt om du tycker de här är reklam!

2011-02-23 @ 10:30:51
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback