Julafton

Julen har varit jätte mysig. Lars kom hem även fast han jobbade både i fredags och idag! Vi var först hos mamma och mitt på dagen åkte vi till Sikås för att vara med pappa & familjen Larsson.
Lea fick "svarta tavlan färg"  och masas färgkritor av mig och lars så jag ska försöka hinna med att hjälpa mamma att måla innan jag åker. Jag fick jätte många fina julklappar! bla köksmaskiner som jag har velat haft men inte köpt själv! Även fast det är roligast att ge bort grejer så blir man som ett litet barn när man får julklappar:)
Vi åkte tillbaka till Norderåsen igårkväll och senare på kvällen kom Niklas coh sov över eftersom att vi skulle åka iväg och köpa en frys. Vi hamnade ju mitt i mellandagsrean (det verkade som att alla skulle löpa en ny tv idag!) så vi fick stå i kö i i evigheter innan vi fick med oss en frys hem. Men nu är det ordnat iallafall, skönt!

Jag har nyss varit ute på en långpromenad med mamma och ska ut och springa senare ikväll. Mår apdåligt av all choklad sen igår så det är rätt skönt att få röra på sig.


Lea gjorde fint i granen



Nya leksaken

Fullfart
"pappa, varför har tomten likadana skor som dig?"


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, frågade hon varför tomten hade samma skor som pappa? Fasen vad barn är smarta och uppmärksamma. :)

2011-12-25 @ 22:08:21
URL: http://hannasdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback