SUN

Vad roligt det är när räkningarna kommer halvårsvis.. Bilförsäkringen, hemförsäkringen, bredband osv. Lönen bara flyger iväg. Det är ju visserligen skönt när det är betalat ett halvår framöver men det svider lite när man ska ut med så mycket pengar samtidigt. Men jag ska inte klaga, vi har det rätt bra endå. Man ska vara glad att man har ett jobb, mat och någonstans att bo.

Igår var det så varmt när jag kom ut från Willys att jag trodde det var i Thailand jag hade hamnat, det var så äckligt kvavt. Vi hade inte sol under hela dagen men vid halv 10 igårkväll var det nästan 19 grader.
Idag ser det ut att vara lite ruggigt ute men termometern visar något annat. Jag ska kila iväg på bibblan och lämna igen lite böcker samt hämta några nya innan jag ska kika runt lite på stan.


Jag pratade med brodern igår och han var på väg söderöver för att ta flyget till Bulgarien om någon dag. Jag är faktiskt inte alls avundsjuk på resemålet (jag har varit där två gånger och det får vara nog) men att ligga på en strand hade inte varit fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback