SISTA AUGUSTI

Godmorgon
Det var tungt att kliva upp imorse.. Men när jag väl har klivit upp så är jag oftast superpigg och så var det idag också.
Katterna ville ut och in i omgångar i natt, jätteroligt. Snäll som jag är så klev jag upp och gick dom är jobbiga 2 m till fönstret för att öppna och stänga, i vanliga fall så brukar det flyga både katter och kuddar (det brukar dock inte vara meningen att jag "sparkar" till katterna utan det gör jag i sömnen och så får jag höra morgonen efter av Niklas hur jävla taskig jag har varit och sparkat iväg dom).
Iallafall, Niklas kommer idag runt 14 tiden om han hinner med tåget. Jag tror han är påväg upp till Umeå nu redan så han borde hinna med det.

b1 & b2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback