RUBRIK

Jag vaknade med såndär härlig träningsvärk idag! Inte så illa att man inte vill ställa sig upp utan helt lagom.

Då var det fredag igen och jag jobbar till 17. Jag tar ut 45 minuters lunch måndag-torsdag och slutar istället en timma tidigare på fredagar. Den där timman gör faktiskt jäkligt mycket och som jag skrev för någon dag sedan så har jag inget speciellt inplanerat, ett tag tänkte jag åka på IKEA för att köpa de sista grejerna till lägenheten (hur kan en ex hel förpackning bestick komma bort i flytten?) men kände att det är roligare med sällskap. 
Förövrigt så är det sista helgen själv här för på onsdag kommer Niklas och stannar!:)


Jag har gjort en jätte förstoring (78x110?) på den här bilden som jag omöjligt kan hitta en ram till och då har jag letat i Umeå, Övik & Ösd. En till anledning till att åka till IKEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback