ATT TRIVAS

Idag när jag satte mig och gjorde en ansiktsbehandling så kände jag verkligen att "fan vad jag älskar det här" och jag har väl skrivit det 100 gånger men jag skriver det igen -jag trivs verkligen på min arbetsplats!. Det känns så himla rätt, jag har verkligen valt rätt yrke!
Jag har redan målat upp nya mål för framtiden men det är ett annat kapitel och några år bort.

Niklas ringde med bra nyheter! Han kommer hit redan imorgon mitt på dagen. Han skulle jobba på morgonen och sen åka upp till Umeå för att lämna firmabilen (jag trodde han skulle vara tvungen att åka ner till sthlm med den, tur att det inte blev så!) och sen tar han botniabanan ner till Övik;)

Jag har precis slängt i mig lite pasta och ska börja att göra mig iordning för att köra ett cirkelfys pass. Igår tog jag dubbla vikter på bodypumpen och var riktigt trött när jag var klar men träningsvärken har fortfarande inte kommit? Men imorgon kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback