31/8

Godmorgon
Igår kom Niklas till Övik runt 17 tiden igår så han satte sig och väntade på mitt jobb tills jag slutade och sen gick vi hem tillsammans. Jag åkte och köpte pizza och sen satte vi oss och kollade på en film! En skön tisdagskväll;)
 
Niklas börjar inte plugga förens på fredag så han är ledig fram tills dess. Jag åker ju till Stockholm på Fredag på kick off för Darphin men kommer hem mitt på dagen på söndag så jag hinner träffa N innan han åker till Abisko;)
Jag trodde först att han skulle åka på söndag men som tur var det inte förens tidigt på måndag morgon.
Nej, dags att göra sig iordning! Ha en bra dag:)


Kommentarer
Postat av: johanna

Vad skönt vännen, nu hinner ni umgås lite ändå innan han far så slipper ni "gå om varandra" :) Puss

2011-08-31 @ 11:44:43
URL: http://johannafalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback