29


Vilken jäkla dunderfrukost jag laddade upp med imorse! Efter jobbet ska jag iväg på ett cirkelfys pass så det gäller att ladda med mat haha. Jag vaknade upp vid klockan 5 imorse och fick lov att kliva upp för att släppa in ena kissen och släppa ut den andre men jag hade inga problem med att somna om sen.

Det är jätte fint väder idag, såklart, och jag tycker det är jätte svårt att klä sig rätt! Förra veckan så var det sol när jag vaknade men bara runt 15 grader (i skuggan visserligen) men lite sådär halvkyligt och sen när jag har gått ut på lunchen har det varit tokvarmt och jag har haft för mycket kläder. Så chansa och klä sig för lite och riskera att frysa eller chansa att klä på sig för mycket och dränkas i svett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback