25

Vaknade till ett grått och höstliknande övik idag! Någon där uppe tyckte väl att vi har haft på tok för bra väder nu i några dagar.
8 timmars jobb väntar innan det är dags för bodypump & spinnig! Jag kommer att vara död efteråt, det vet jag. Eller åtminstonde imorgon när jag ska försöka ta mig upp ur sängen..

Det är ju den 25 och idag ska lönen ramla in på kontot, härligt härligt. Jag har ju faktiskt inte tjänat egna pengar på ett helt år. Nästa månad börjar jag dessutom att betala av för skolan och det känns himla skönt. Alltså inte att bli av med en massa pengar utan att jag faktiskt kan krympa lånet varje månad. Något jag ogillar är den där förbannade räntan, vad ska det vara bra för?

Nej nu är det dags att äta frukost och cykla iväg till jobbet (vad skönt det är när man har max 5 min till jobbet och slipper åka tbana/buss!)


Äntligen har jag fått till facebook, det var ett jäkla strul innan det gick att börja använda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback