UTGÅNG

Det gick jätte bra att köra upp igår, vi kom fram vid 18 tiden någongång. Väl hemma åkte vi och hämtade Lea hos hennes farmor och farfar och sen åkte vi till mamma och kollade på Lotta (Jag laddade ner en hel Astrid Lindgren box till henne sist jag var hem).
Vid halv 12 åkte jag och hämtade upp lillebror och hans kompisar som hade varit ute och paddlat kanot och jagat bäver (i bäckmörker?) och sen somnade jag.

Ikväll blir det utgång med mina fina tjejer;) som jag har längtat!! Det ska bli kul att äntligen få gå ut och träffa folk.
Så här blir det inte så bra uppdatering eller några bilder men jag antar att alla andra också är mitt uppe i påskfirande med familj och vänner:)
Ha en härlig påsk allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback