UPPÖVER

Inatt har jag sovit 11 timmar och det behövdes verkligen! Nu vill jag att klockan ska gå lite snabbare så att vi kan ta vår packning och åka till centralen. Jag tror vi skulle åka x2000 den här gången så det blir iallafall någon - timma:) Men sj är ju ganska bra på förseningar så vi ska väl inte hoppas på för mycket. 
Mitt påsklov börjar på riktigt när jag kommer hem till mamma

Här luktar det sommar:) eller utomlands! Det är sol, blommorna börjat att kika upp i grannarnas rabatter och det står ett träd utanför vårat fönster som kommer att slå ut när som hellst. Jag sade precis till mamma att det är bra att jag åker hem idag för då slipper jag den värsta pollenbomben (björken).
Nej nu ska jag käka frukost och vänta in Niklas.


Från ett bilfönster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback