UNDERBARA VÄDER



I fredags var jag ju ut med Ida och Johanna + att vi mötte upp Hanna senare:) Jätte kul att få komma ut och träffa folk! Bilderna därifrån ligger på en annan kamera och jag har tyvär ingen kabel med mig.


 Igår åkte jag och lillebror ner till stugan där resten av familjen Larsson + pappa var. Det var kanonväder så vi låg på verandan hela eftermiddagen tills det var dags för middag hemma i huset. Barnen + 3 vuxna hoppade i Hårkan!! och även fast det var galet varmt i luften så kan jag lova att det inte riktigt var lika varmt i Hårkan, galningar.

Idag har det varit supervarmt och klarblå himel så jag och mamma har suttit ute hela förmiddagen och solat. Nu på eftermiddagen tog jag en springtur med Lars. Han tar ett steg medans jag tar 3 så ni kan ju tänka er hur mycket jag fick kämpa + att vi sprang där det enbart var uppför.. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen väntar grillen:)

om vädret fortsätter så här så kommer inte jag att skriva så många inlägg under det här lovet, bara så att ni vet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback