TOKER

Mötet på banken gick snabbt så jag kunde kila hem redan efter 45 minuter. Jag tog en alvedon precis innan jag gick in så just nu känns livet på topp igen, har dock ont i magen fortfarande och kan knappt äta MEN vad gör det när jag slipper ligga på toalettgolvet och kräkas. Jag skrev till och med ett sms till Niklas igår när jag hade som värst med kramper att jag inte orkade leva längre?
Jag kan faktiskt jämföra det med magsjukan/matförgiftningen jag åkte på när vi var i Gambia, ush fy och blä! Men nu är det som sagt över.

Hjärtat åkte hem till Stockholm i söndags och jag åker på lördag. Det har gått så jäkla fort.. Imorgon åker jag och mamma till Sundsvall och sedan vidare till Örnsköldsvik:)


Vilken trollunge till lillasyster jag har. Hon är precis som en spegel - hon härmar allt man gör. 
Hon är också sådär fjantigt rädd för vissa saker (förut var det blommor med långa blad). Hon hade fått ett påskägg av sin farmor med bla en liten söt kyckling i som hon tyckte var skitäcklig. Jag gav henne ägget när kycklingen låg i och när hon fick upp ägget så skrek hon rakt ut och kastade ägget rakt upp i luften och sprang iväg hahaha. Jag försökte lura henne idag också att öppna det så jag kunde filma men icke, hon viste att det låg i - "Nejje, piiippp piip" (fågel ljud)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback