KEMI 1

Godmorgon
Imorse var det sådär tungt att kliva upp.. Jag drömde störda drömmar inatt! Jag satt brevid Bigbrother Tobbe (han som lämnade big brother för några veckor sedan) igår när jag skulle åka hem med tunnelbanan så jag drömde massor om honom bla att jag blev mobbad utav honom? Han ville förövrigt visa väldigt tydligt att han var b-kändis för han hade solbrillor och en halsduk uppdragen till näsan och "råkade" ta ner den ibland..

Vi har kemi till klockan 13 och sen går vi på lov tills den 2 Maj. Jag bokade ju mina hembiljetter för jätte länge sedan och trodde att vi skulle gå imorgon också, annars hade även jag åkt hem idag.
Vi åker ju hem imorgon eftermiddag när Niklas har slutat jobba, vi åker tåg den här gången:/

Nu ska jag äta något och försöka bli piggare för det ämnet vi har idag är inte min starka sida om vi säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback