KAOSPACKNING

haha jag är sämst på att packa.. Allt är bara totalkaos i väskorna och jag pallade inte sortera makeupen så jag slängde ner det som låg närmast, det får duga. Jag har packat ur en massa skor som får stanna hemma (jag behöver ju faktiskt inte 6 olika för en vecka hemma).

Överväger att lämna systemkameran hemma eftersom att jag inte kan välja vilket objektiv jag ska lämna här haha. Även datorn, fan det är så mycket mer som måste packas! Ha en mysig onsdag så ska jag fortsätta packa och sen måste jag ut och ta luft det är lika varmt ute som inne:)

Saras kaospackning


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det här är en GRYM kameraväska! (och man får plats med datorn också..)

Du fyller väl år snart? Önska i födelsedagspresent kanske?? ;)



Här kommer länken: http://www.timbuk2.com/tb2/products/messenger/messenger-camera/snoop-camera-messenger

2011-04-20 @ 19:00:40
Postat av: sara

Ah vilken smart!!

2011-04-21 @ 10:08:47
URL: http://sundqvistsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback