CIDESCO

Efter att jag hade suttit ute en stund och försökt plugga så gick jag in och lade mig på soffan för att "vila", jo tjena.. Jag sov i över 2 timmar.
När jag vaknade däremot så satte jag mig och skrev klart alla frågor från anatomin på cidesco. Jag har skrivit om alla frågor till en egen text för att jag lättare ska lära mig de. Resten hoppas jag att jag kan!

Imorgon åker jag hem till sommaren och min kära sambo igen:) Niklas skickade ett mms i Söndags på gröna träd och fina blommor.
Vi kommer inte att åka upp något mer till Östersund eftersom att vi bara har ynka 7 veckor kvar där nere innan det är dags för en flytt. Mamma och Lea kommer ner veckan efter att jag har fyllt år så jag känner inget större behov av att komma hem faktiskt.
Jag vill bara köra de igenom de här veckorna så att examen och flyttdagen kommer!
Nej nu ska jag fortsätta umgås:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback