VAX

Torsdag morgon och idag ska vi vaxa BIKINI och AXILL! och fy vad ont det kommer att göra! Men ska man vara fin.. Ja ni vet ju hur den ramsan går.
Det är tur det går snabbt. Synd nog så kommer vi inte att använda kasetter den här gången heller (vi gjorde det på gymnasiet och det kändes så mycket mindre tycker jag) utan vi ska använda det vi använde sist.

Igår låg jag och pluggade i flera timmar och skulle behöva så många mer timmar. Nu fokuserar jag på sånt som jag vet kommer att komma på provet för jag kommer helt enkelt inte att lära mig allt den här gången pga av tiden.
Men ikväll ska jag dyka ner i böckerna i yttligare 3-4 timmar och hoppas på att jag lär mig något mer.
Dags att kila iväg.


Jag är ganska tråkig och lägger aldrig upp bilder på mig själv men anledningen är att jag ser lika dan ut varje dag. Med uppsatt hår, tråkigt smink eller inget alls, och tråkiga kläder.
Mitt hår kommer iof älska mig efter det här året då det har varit i en tofs hela året utan att bli utsatt för hårtork, spray osv haha.
Så sånna här tråkiga frisyrer har jag varje dag.. Jag har dålig fantasi, jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback