TRÄNING

Mina armar skakar!
Jag cyklade iväg på gymmet och sprang på löpbandet en stund (ajabaja, har fått order om att inte löpa där pga mina knän! men inget annat var ledigt) och sen körde jag bodypump.
Det ställde sig en gubbe/man!? i 40 års åldern brevid mig och jag lastade på rejält för att inte vara sämre. HERREGUD han var ju en riktig klenis. En såndär som väntar tills alla har gjort allt och kör bara den sista med de lättaste vikterna, alltså om alla skulle göra ex 20 armhävningar så gjorde han 1..

Jag hade iallfall på lite för mycket för att visa att jag var sjukt stark i jämförelse med honom (jag sneglade åt andra sidan och såg en riktig biff människa så jag var tvungen att köra på lite) och eftersom att jag inte fick någon träningsvärk sist fastän jag ökade vikt så tog jag något mer därför också. Nu kan jag inte lyfta armarna. Om jag inte har ont i morgon så måste jag ju göra fel på övningarna haha.
Det var lite sämre pass än vad det på tisdagar brukar vara. Man får ju sina favorit ledare som kör bra låtar osv, hon idag var tyvär inte en sån men dock inte lika dålig som spinningpasset jag var på. Men trött blev jag ju iallfall.

Nu ska jag duscha och lusläsa böckerna resten av kvällen.
Föresten, kul att se att jag har fått ännu fler dagliga besökare här:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback