PRESS

Godmorgon
Inatt har det varit jobbigt. Jag har vaknat minst 7gånger och halvsovandes har jag klivit upp och trott att jag har försovit mig och ställt om klockan flera gånger. Jag vaknar alltid flera gånger och tror att jag har försvot mig när jag är stressad. Visst det är mycket att göra men jag känner mig inte stressad. Just igår kväll när inte det sista gick in i huvudet så kände jag mig stressad men i övrigt så tycker jag att det går rätt bra.
Jag blir väldigt lätt stressad och det är riktigt jobbigt.
För ett och 1/2 år sedan när jag höll på med körkortet, hade alldeles för många kurser i skolan samtidigt och hade det allmänt jobbigt så vaknade jag en morgon och tog mig inte upp ur sängen, jag bara grät men viste samtidgt inte över vad?

Egentligen så har jag inget att vara stressad över, allt går ju bra? Skärpning Sara!

Jag ska läsa det jag inte fick in i går på tunnelbanan och sen får vi se om provet är lätt eller inte. Jag får helt enkelt inte ha för hög press på mig, man behöver inte ha MVG i allt utan det räcker med ett G/VG.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Du har rätt, man behöver inte vara bäst jämt :) Jag hade alltid dom kraven på mig förut att alltid ha mvg men det blev till slut för mycket och nu gör jag bara det som krävs för att klara mig, för jag är rädd att hamna där igen med för mycket krav.

Jag tror det är farligt att sätta mycket press på sig själv.

Det viktigaste är ändå att man mår bra :

2010-09-29 @ 14:05:39
URL: http://carolinm.blogspot.com
Postat av: Mamma

Du är så duktig som du är, Sara!! Och vi älskar dig även fast du inte får vg o mvg!!

2010-09-29 @ 14:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback