KLART SÄMSTA

Jag har varit på det kanske sämsta spinningpasset någonsin och då har jag endå varit på förbannat många pass. Det som förstörde passet var MUSIKEN, jag kan ju berätta att den inte var från 2000-talet iallafall. Det var musik som - humhum hummla !? wtf?.
Det ska vara drag i musiken, nästan så att man vill hoppa av och bara dansa, typ som krogmusik så att man blir helt galen.

När jag cyklade iväg var det 9 gradet och sol. När jag cyklade hem hade solen gått ner och temperaturen hade gått ner något, BRRR. Då önskade jag i några minuter att jag hade en bil ståendes på parkeringen istället för en cykel.
På tal om bil så kommer väl jag ha glömt bort hur man kör när jag har gått klart eftersom att jag inte kör något här nere. Min prövotid går ut den 4 é Juni och då kommer jag förmodligen inte ha kört så många kilometrar på ett helt år.. Undra hur det går? haha

Nu ska jag äta nybakat bröd och plugga i en timma, inte mindre och inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback