HJÄRTA

Nu har jag vinkat hejdå till Niklas och det var inte mindre jobbigt denna gång. Nästa gång vi ses är om 1 hel månad, den 22 oktober åker jag hem för att fira mammas födelsedag så det är först då jag kommer att se honom. Jobbigt men sant.

Nu ska jag försöka fokusera på böckerna. Jag har ett skelett prov samt ett pedikyrprov i veckan som jag behöver få in i huvudet.
Jag sitter faktiskt med träningskläderna på för jag tänkte ta en paus vid 17 och gå iväg till Friskis och köra ett pass.
Imorgon och på Tisdag ska vi vara på Dermarome igen:) Så veckan kommer att starta super bra. Dock så har vi kurs i MD den här gången (om jag inte minns fel) och inte decleor men det kommer blir lika kul endå!

Niklas har ominstallerat min dator så alla mina bilder ligger på mitt externa minne än så länge så ni får nöja er utan bilder ett tag.
Nej nu ska jag inte sitta här längre, jag måste plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback