FÖRSENINGAR

Vilket kaos det var imorse. Varken blåa eller gröna linjerna gick imorse pga strömavbrott. Från klockan 4 imorse och 7 timmar framåt stod allt stilla och jag var sådär lagomt less när jag blev slussad hit coh dit imorse när jag skulle till skolan. Jag har varit över halva Stockholm på 1 & 1/2 timma känns det som. Det var ju inte heller bara jag som var sen till skola/jobb idag, fan halva Stockholms befolkning stod och skrek på tunnelbanevärdarna. Ibland kan människor vara riktigt otrevliga. Visst jag var skitförbannad för att jag inte kom iväg men det är ju inte deras fel att det är strömavbrott? 

Så idag tog det 1 & 1/2 timma för mig att ta mig till skolan men jag var inte den enda iallafall. När det blir kaos så blir det sånt jäkla kaos här nere och när det flyter på så funkar det jätte bra med tider osv. Men jag längtar inte tills i vinter med tanke på hur det var här förra året. Förhoppningsvis så är dom mer förberedda. Igår var det förseningar både till och från skolan, visserligen inte som idag med endå.. Jag har otur.

Idag har vi vaxat axill och bikini och fyyyyy vad ont det gjorde i armhålorna!! Men det blir sånt bra resultat och snabbt går det. Själva rycket är ingen fara utan det var när man skulle pilla upp själva kanten på vaxkakan som gjorde så förbannat ont (vi prövade ett annat vax idag, man lägger på vaxet som stelnar och sedan drar du av hela vaxkakan).
Vi får ju vaxa oss hur mycket vi vill utan att betala;) Så efter skolan så kommer kroppen inte att kunna få ut något mer hår haha.

Nu ska jag göra käk, PLUGGA som ett as inför imorgon, förhoppningsvis hinna med en springtur och sen plugga ännu mera. Så hej på ett tag!


En springtur i solen JATACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback