FLYT

Oj vad bra det går att plugga, allt bara flyter på. Det känns som att det mesta fastnar så jag tänker fortsätta en stund till. Jag kan det inte utförligt men det börjar att sätta sig iallfall. Det är svårt att plugga två helt olika saker samtidgt.
Jag har iallafall bestämt mig för vad jag ska skriva om på mitt specialarbete. Jag vill jätte gärna börja med just nu känns det lite för mycket med alla prov som är inplanerade. Men jag vet inte heller när jag ska kunna börja för det kommer att vara såhär hela tiden. Men någon helg när jag har lite att göra så ska jag sätta mig och börja fundera ut hur jag ska lägga upp arbetet.

Nu har jag gått på Elisabethskolan i över i månad och jag trivs som fisken i vattnet. Det är absolut en utbildning som passar mig och jag hade inte kunnat hamna i en bättre klass! Vi har fått så oerhört mycket beröm av alla lärare för att vi peppar varandra så bra, vi är så jäkla bra allihopa.

Det som är jobbigt är att jag inte kan träffa alla där hemma men man lär sig att bita ihop och genom att tänka på att det här är något jag gör för min skull och att det är faktiskt bara 38 ynka veckor kvar tills jag har min examen gör det enklare.
Jag kommer vara så nöjd när jag är färdig och äntligen får jobba med det jag älskar, det är häftigt.
Visst det är jobbigt med mycket plugg, prov osv men bara man lägger ner energi och sätter skolan först så är det inga problem. Jag var dock inställd på något värre än vad det är nu men samtidigt så har jag bara gått lite över en månad så jag vet ju inte vad som kommer senare.
Men att klarar det, de gör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback