EN DAG

Imorse fick vi börja med en minnesstund.. Alla har förmodligen läst om vad som hände i Göteborg, den tjejen gick på Elisabethskolan där. Det är så sjukt att man inte ska kunna gå hem utan att vara rädd! Det står något på första sidan var och varannan dag om någon som har försvunnit och det är så tragiskt. Varför ska man inte kunna känna sig trygg i sitt eget land?
Under det här året som vi går tillsammans så blir vi så oerhört tajta. Vi springer omkring halvnakna, vaxar varandras bixini, alla ser varandra osminkade och klämmer pormaskar, fötter, händer och kropp blir knådad. Jag tycker så himla synd om hennes klasskamrater och framförallt hennes familj.
Smärtan utav att minsta någon ska ingen behöva uppleva, tyvär så är det många som får det.

Provet gick iallafall bra! Våran lärare tog med oss ut idag istället för att ha pedikyr, jag tror alla behövde få rensa tankarna. Vi gick runt söder i nästan en timma och svarade på lite olika frågor. Jag måste bara skirva det - Lärarna på Elisabethskolan är guld värda! Alla borde få ha lärare som dom!



Efter lunch gick vi igenom olika borrar


Såfort Lena släpper oss ur sikte så kör vi igenom lite på oss själva också haha



Idag skulle vi glamorlacka och vi fick inte välja lack själva haha
Lena ville att det skulle bli lite crazy;)







Frida fick till astuffa naglar på mig;)



Nästan allas fötter kom med på bild;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback