EFFEKTIV

När jag kom hem så gick jag iväg på hälsocentralen då jag fortfarande är förbannad för det som hände i Fredags. När jag kommer dit så säger dom att dom stänger klockan 16 och jag kom dit 3 minuter över.. Inte alls otur! Jag kollade dessutom deras öppentiden när jag satt på tunnelbanan så att jag inte skulle gå dit i onödan och där stod det 17!? Menmen, på fredag så slutar jag tidigare så jag får passa på att gå dit då.

Jag har varit väldigt effektiv sen jag kom hem. Jag gjorde iordning middagen, korvstroganoff, och slängde ihop ett bröd som står i ugnen just nu.
Jag tänkte jag skulle sätta mig och plugga nu tills brödet är klart och tills maten har fått komma ner i magen innan jag tar en springtur, eller eventuellt går på spinning (är mer sugen på det sistnämda).

Ja, plugga var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback