PROMENAD

Innan jag gick ut och promenerade så gick jag in på gallerian och letade efter en mössa. Hittade en inne på Cubus och eftersom att dom har utförsäljning så kotade den 10:- och jag som aldrig har kontanter ville inte gå fram till kassan och dra kortet för 10 kronor. Så jag kollade lite till och hittade ett par örhängen som jag tänkte "om jag köper dom också så behöver det iallafall bli pinsamt att dra kortet". Problemet var att dom också var på REA och det såg inte jag så när jag skulle betala bad hon om 20 kronor haha.
Jag borde ha lite kontaner i plånboken iallafall för jag tycker iallafall att det är pinsamt att betala med kort när det gäller så lite pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback