PIGG

Godmorgon
Jag vaknade upp pigg och kände direkt att halsen var bättre. Jag kan svälja! Det är inte borta men mycket bättre:) Nu behöver inte världen gå under längre pga att jag är sjuk.. haha jag blir så hjälplös när jag är sjuk och jag tycker synd om mig själv. Men jag nästan aldrig hemma och är sjuk, jag mår dåligt utav att känna att jag inte gör nytta.

Så idag slängde jag på mig makeup och fixade håret och gud så mycket friskare jag såg ut haha:) Så nu ska jag kila iväg till skolan och ha anatomi + prov.. Jag längtar inte och ni förstår säkert varför. MEN jag tänkter inte gräva ner mig om det inte går bra, det är bara att ta nya tag isåfall.
PUSS&HEJ och ha en bra Torsdag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback