HELG

Vi hade ab fram till klockan halv 3 idag så jag hann inte göra någon massage, synd för det hade verkligen behövts men jag får stanna nästa vecka.
Efter skolan åkte jag till Häggvik och handlade så jag kom precis hem. Dom har coop forum, city gross, willys och Maxi brevid varandra men jag väljer alltid Maxi (det är min favorit affär;)). Idag hade dom minst 10 st olika smakprovs ställen och alla var på massa godsaker. Dom hade blandannat den nya chokladen (den från Lindh som finns i vit, ljus och mörk) och MUMS vad god den var, synd att den är så jäkla dyr och sen hade dom också någon chokladtårta som jag smakade innan jag gick iväg.

Jag har köpt glass och ska se på film ikäll:) Som en belöning till mig själv för alla prov den här veckan.
Imorgon har jag inget inplanerat förutom att skriva salongspärmen, jag ska bara ta det lungt och hoppas att det blir bra väder så jag kan vara ute.


Man fick köpa både shampoo och balsam för 79:-, billigt!
Jag köpte ju för inte så länge sedan 1500 ml från Loreal men tydligen så har jag inte torrt hår längre så det blev alldeles för fett för mitt hår.
Jag tror faktikst aldrig att mitt hår har mått så bra som det gör nu, det växer som aldrig förr och är mjukt:) Tills jag har gått ut så har jag förhoppningsvis lyckats spara ut det så som jag vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback