GREYS

Det var meningen att jag skulle kolla på en film men istället började jag kolla igenom resten av Greys som jag egentligen skulle ha kollat på tåget i fredags (jag fick ju ingen sittplats och mitt batteri räckte bara för 3 avsnitt..).
Så jag ska kolla på de sista som gick att ladda ner nu och sen kommer jag nog att somna, jag behöver sömn!

Min hals är ju helt ok men jag har lovat mamma att inte träna än på ett tag så att jag verkligen är helt frisk. Jag brukar vara duktig på att börja träna direkt efter att jag har varit sjuk och då är jag istället förkyld i flera veckor. Så imorgon ska jag bara ta en promenad och inget mer! och kanske en liten promenad i gallerian:)


Ge mig en fin höstdag imorgon, tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback