FIN

Gud så fin min lägenhet är nu!
Jag har varit jätte irriterad över damsugaren som finns här för den var verkligen sämt, det spelade ingen roll om man damsög eller inte för det syntes ingen skillnad. Jag hade dessutom kollat så att påsen inte var full (den var knappt halvfull) och att inget satt fast i själva skaftet.
MEN idag så bytte jag påse bara för att och världens sämsta damsugare förvanlades till världens bästa!! Jag tog dessutom tag i fönstrerna som var sjukt smutsiga, dom var smutsiga redan när jag flyttade hit.

Så nu sitter jag i en välstädad lägenhet, min salongspärm är nästan klar och jag ska börja läsa lite om produkter.
Matilda undrade om jag ville komma till henne ikväll men jag funderar faktiskt på att placera mig i soffan ikväll med Decleor och MD pärmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback